Monday, February 3, 2014

4 УРИЛГАТ ОРОЛЦЛОО...









9917.... танихгүй дугаар залгаж байна. Би уг нь танихгүй дугаар авдаггүй юм. Гэтэл яагаад ч юм энэ дугаарыг авчихлаа. "-Байна уу? Наранцогт уу? Үндэсний телевизийн 4 Урилга нэвтрүүлгийн хөтлөгч Ариунгэрэл байнаа, Таныг нэвтрүүлэгтээ урьж байнаа..." гээд л ярьдаг байгаа. Хийсэн бүтээсэн, хэлэх ярих зүйл багатай би энэ нэвтрүүлэгт орно гэхэд арай л "ахадсан" санал гэж бодон эхний удаад татгалзлаа. Долоо хоногийн дараа ахиад л Ариунгэрэл холбогдож нэвтрүүлэгтээ урилаа. Ингээд л би гэдэг хүн зориг шулуудан Монголын хамгийн олон үзэгчтэй "4 УРИЛГА" нэвтрүүлэгт оролцлоо.  Миний хийж бүтээж байгаа болон хийх гэж байгаа ажлыг минь олж харсан овсгоотой сэтгүүлч Ж.Ариунгэрэлд маш их талархлаа. Юутай ч миний оролцсон нэвтрүүлэг хүмүүст нэлээд хүрсэн бололтой. Үзсэн хүмүүс ихэнхи нь магтаалын үгээр "шагнасан" шүү. Цөөхөн Монголчуудын ихэнхийг нь дэлгэцийн өмнө саатуулдаг "4 Урилга" нэвтрүүлэгт оролцсондоо таатай байна. Энэ нэвтрүүлгийн хөтлөгчид болох Ариунгэрэл тэргүүтэй 4 хөтлөгчид ажлын амжилт хүсээд талархаж байгаагаа уламжилж байна. Миний оролцсон нэвтрүүлгийг үзэхийг хүсвэл http://www.youtube.com/watch?v=PDaAjlqbkw8 энэ хаяг руу зочлоорой...

No comments:

Post a Comment

Recent Articles