Friday, November 5, 2010

ЭРХ ЧӨЛӨӨ АЗ ЖАРГАЛД УМБАН БҮР ӨНДӨРТ ЧӨЛӨӨТЭЙ НИС ДЭЭ, ЧИ МИНЬ!




Би гэргийгээсээ салаад жил гаран болж байна даа. Нэг л өдөр гэнэт явахаар шийдэж “-Хайрт минь гэдэг үгийг хамгийн сүүлчийн удаа бичиж байна. Энэ амьдралд ганцхан би л буруутай. Чи намайг үгийн муугаар харааж зүхэж болно” гэсэн зурвас үлдээгээд гараад явсанаас хойш хоёр дахь намартайгаа учирч байна даа. Би үе үе өнгөрүүлсэн амьдралаа боддог юм. Бид хоёрын амьдрал сайхан байсаан. Жил гараны дотор бие биеэнтэйгээ холбогдоогүй болохоор хэн хэн нь хатуу хүмүүс шиг. Эсвэл хоёр биеэндээ маш их итгэж дасалцсан байсан болохоор тэгээд тунирхаад байгаам ч билүү хэн мэдлээ. Ямартай ч бид хоёрын аз жаргалтай амьдрал цэглэгдээд багагүй хугацаа өнгөрлөө. Орчлон хорвоо дээр чам шиг сайхан эмэгтэйтэй ахиж учраагүй байгаа ч өөрийн сонголтоо бас буруутгаж чадахгүй л явна даа.

Намайг уучлаач гэж гуйхгүй ээ
Нэгэнт л би буруутай юм чинь

Надад итгэ гэж хэлэхгүй ээ
Нэг биш удаа гомдоосон юм чинь
Гэхдээ эцэст нь ганц л үнэн бий
Ганцхан чамд л би хайртайгаа ойлгосон
.

Энхмаа энэ миний чамд хэлэх үг минь юм шүү. Чи минь эрх чөлөө аз жаргалыг чөлөөтэй залгилан өндөрт дураараа дүүлэн нис дээ. Чиний минь бурханлаг төрх, ухаан цацаруулсан нүд нь үргэлж гэрэлтэж инээмсэглэж яваарай.


2 comments:

  1. Gunigtai yum daa amidral.Gunihgvi uialahgvi ineehgvi tuulah ch bish dee amidarliig...Amidrald hamgiin vnetei ni tsag hugatsaa gej bi boddog.Hen negniig jargaaj chadahgvi bgaa bol zvgeer l uuriin tani helsneer az jargal uruu nisgeh estoi.tandsain saihniig hvse,
    E.Tegshjargal

    ReplyDelete

Recent Articles